Kontakt oss

Vedrørende lån, forbrukslån eller refinansiering

Telefon: 815 03 800 
Fax: 815 03 849

Epost: info@centum.no

Adresse: 
Filipstad brygge 1 
0115 Oslo

Postadresse:
Centum Finans
c/o Aker Brygge Business Centre
Postboks 1433 Vika
0252 OSLO

Åpningstider: 
Mandag–Torsdag: kl. 8–20
Fredag: kl. 8–17
Lørdag: kl. 10–15
Søndag: kl. 10–15

Klagehåndtering

Er du misfornøyd med tjenesten vår?
Ett av våre mål er å ha 100 % fornøyde kunder. Dessverre kan ting gå feil iblant. Hvis du, uansett grunn, er misfornøyd med tjenesten vår, setter vi pris på om du kontakter oss. Alle kan gjøre feil, men vi streber etter å alltid gjøre opp for oss til syvende og sist.

Hvis du som kunde til Centum synes vi har gjort feil, skal du først og fremst snakke med saksbehandleren eller låneadministratoren som er berørt, avhengig av hva som har skjedd. Denne kommer alt etter behov til å vende seg til sin nærmeste sjef for å prøve å finne ut hva som har skjedd og deretter gi beskjed om dette til klageren.

Har du ytterligere spørsmål kan du dessuten kontakte vår Klageansvarlig via e-post på klage@centum.no eller ringe til 815 03 800.

Om vi ikke blir enige, kan du sende en skriftlig klage til oss med klageårsak og eventuelle krav. Vi kommer i løpet av 14 dager til å bekrefte den innkommende klagen skriftlig, samt iverksette undersøkelser. Mens vi undersøker saken kommer Klageansvarlig til å hente inn nødvendig informasjon for å kunne bedømme klagen. Målet vårt er å håndtere hele saken i løpet av 14 dager. Avhengig av hva som har skjedd, kan det i noen tilfeller ta litt lengre tid. I slike tilfeller kommer du til å få skriftlig informasjon om det forventede tidspunktet for svar. Vi kommer til å gi klageren beskjed skriftlig, med vår avgjørelse, hva vi har tatt stilling til, samt begrunnelse.

Klagen sendes til:
Centum Finans Klageansvarlig
c/o Aker Brygge Business Centre
Postboks 1433 Vika
0252 OSLO

Eller via e-post til:
klage@centum.no